T.C. Mİllî Eğİtİm BakanlIğI
KAYSERİ / KOCASİNAN - Uluslararası Kayseri İlahiyat Vakfı Anadolu İmam Hatip Lisesi

Haberler

Nis

Rehberlik Servisi tarafından 5. sınıf öğrencilerimize Sınırlarımız ve Mahremiyet Semineri yapılmıştır. Seminerde sınırların ne anlama geldiği, sosyal ve fiziki sınırların neler olduğu, iyi-kötü dokunuşlar, fiziksel  sıınırların nasıl korunacağı vb. konular hakkında bilgi aktarılmıştır.

Rehberlik Servisi tarafından 10. sınıf öğrencilerimize Meslek Seçiminin Önemi Semineri yapılmıştır. Seminerde meslek seçimi nasıl yapılmalıdır, meslek seçerken dikkat edilmesi gerekenler nelerdir, kendimize en uygun mesleğe nasıl karar verebiliriz vb. konularında bilgilendirme yapılmıştır.

Mrt

Rehberlik Servisi tarafından 9. sınıf öğrencilerimize Verimli Ders Çalışma Semineri yapılmıştır. Seminerde verimli ders çalışma nedir, verimli ders çalışmaya etki eden faktörler, verimli ders çalışmak için neler yapılabilir vb. konularında bilgilendirme yapılmıştır.

Rehberlik Servisi tarafından 8. sınıf öğrencilerimize Sınava Doğru Semineri yapılmıştır. Seminerde LGS yaklaşırken nasıl bir tutum içersinde olmalıyız, konu eksiklerimizi nasıl tamamlamalıyız, soru çözerken nelere dikkat etmeliyiz, deneme sonuçlarını  nasıl analiz etmeliyiz,zaman yönetimi konusunda bilinmesi gerekenler nelerdir konuları hakkında bilgilendirme yapılmıştır.

Şbt

Kayseri Terörle Mücadele Şube Müdürlüğümüz BÖF Büro Amirliğince “Güvenli Gençlik Güvenli Gelecek” projesi kapsamında Terör, Terör Örgütleri Eleman Temin Etme Yöntemleri ile ilgili bilgilendirme konferansı düzenlenmiştir.Ayrica Siber Güvenlik Şube Müdürlüğünde görevli personel tarafından siber farkındalık konulu bilgilendirme konferansı verilmiştir.

Uluslararası Kayseri İlahiyat Vakfı Anadolu İmam Hatip Lisesinde okuyan öğrencilerimize bu hafta yüzyılın felaketi sebebi ile vefat eden şehitlerimiz için hatim okuttuk.Yatsı namazında mahalle camisinde hem hatim duamızı yaptık hem de öğrencilerimiz ilahiler okudu ve Yatsı namazını Djalal Dıne FOFANA kıldırdı. Mahalle sakinlerimizin ikramı ile geceyi nihayete erdirdik.

Ock

Din Öğretimi Genel Müdürlüğünce Kayseri'deki İmam Hatip Liseleri arasında ''Genç Bilaller Ezan-ı Şerifi Güzel Okuma Yarışması'' okulumuz konferans salonunda yapıldı.

Ara

Eğitime destek platformu işbirliğiyle okulumuzda Kudüs ve Gazze konulu söyleşi yaptık. TRT sanatçılarından Ömer Faruk Günay'ın ezgi ve marşları ile coşkulu bir program gerçekleştirildi.

Demokrasi Şehitleri İlk ve Ortaokulunu öğrencilerimizle ziyaret edip kardeşliğimizi pekiştirdik, cuma namazını birlikte kıldık. Okul Müdürü Hayrettin Özbek ve değerli öğretmenlerine bu güzel ev sahipliği için teşekkür ederiz.

Ekm

“Erdemlerimizle Varız”(ERVA) projesi ile öğrencilerimize değer aşılama gayretini sürdürüyoruz. Bu ayki konumuz “SAYGI”. Bu kapsamda pano çalışması hazırlayıp, farkındalık oluşturmaya ve konuyu gündemde tutmaya çalışıyoruz. UKİVAİHL ERVA İLE GELECEĞE.

Milli Eğitim Bakan Yardımcımız Nazif YILMAZ  Bey okul ve pansiyonumuzu ziyaret ederek inceleme ve değerlendirmelerde bulundu. Samimi bir sohbet ortamında geçen ziyarette Kayseri İl Milli Eğitim Müdürümüz Bahameddin KARAKÖSE, KİMDER başkanımız Hacı Ali ÇAKICI hocamız da hazır bulundu. UKİVAİHL olarak bu ziyaret için bakan yardımcımıza ve beraberindekilere teşekkür ediyoruz.

Hafta içi ve hafta sonu Destekleme ve Yetiştirme Kurslarına katılım sağlayan 8, 11 ve 12. sınıf öğrencilerimiz için seri deneme sınavlarına başladık. Hayırlı neticeler almak dileğiyle. ULİVAİHL HEDEF LGS İLE YKS.

Ekm

Dalgalan sen de şafaklar gibi ey şanlı hilâl; Olsun artık dökülen kanlarımın hepsi helâl. Ebediyen sana yok, ırkıma yok izmihlâl: Hakkıdır, hür yaşamış bayrağımın hürriyet; Hakkıdır, Hakk’a tapan milletimin istiklâl! (MEHMET AKİF ERSOY) 15 Temmuz şehitlerimizi hayırla yad ediyoruz. Allah onlardan razı olsun.

Haz

Genç ve dinamik eğitim kadromuz ile geleceğe emin adımlarla ilerliyoruz. Öğrencilerimizi hedeflerine ulaştırmakta kararlıyız. Kayseri’nin yükselen bir değeriyiz. KİVAİHL TERCİHE DEĞER.

Okulumuz DKAB Öğretmeni Zafer ÖZDEMİR’in “Müslüman Coğrafyacıların Gözüyle Orta Doğu’nun Önemli Merkezleri” isimli makalesi Erciyes Akademi Dergisi’nde yayınlanmıştır. dergipark.org.tr adresinden erişim sağlanarak okunabilir. Bu özgün ve kıymetli ilmi çalışması için öğretmenimizi tebrik ediyor, başarılarının devamını diliyoruz. KİVAİHL İLİM İLE KENDİNİ BİLMEYE.